433

SIA “Talsu ūdens” klienti šobrīd aktīvi sākuši rakstīt iesniegumus, lai uzņēmums pārrēķinātu abonēšanas maksu par periodu, kurā tā iekasēta nepamatoti. SIA “Talsu ūdens” izstrādājis iesnieguma veidlapu, lai klientiem to būtu vieglāk aizpildīt, bet pašam uzņēmumam – efektīvāk apstrādāt, lai process ātrāk virzītos uz priekšu.

Atgādinām, ka ikmēneša abonēšanas maksu 0,72 Ls apmērā SIA „Talsu namu pārvalde” pieņēma 2008.gada jūnijā, taču līdz 2012.gada maijam uzņēmumam obligāti bija jāizstrādā jauns tarifs, taču tas netika izdarīts. Tāpēc no 2012.gada 12.maija līdz 2013.gada 1.martam, kad SIA „Talsu ūdens” vadītājs izdeva rīkojumu atcelt ikmēneša pastāvīgo abonēšanas maksu, tā iekasēta nepamatoti. Šobrīd SIA „Talsu ūdens” klienti, kuru līgumi bija spēkā minētajā laika posmā un kuru patērētā ūdens uzskaite notiek, izmantojot ūdens skaitītāju, var prasīt abonentmaksas pārrēķināšanu.

Lai saņemtu kompensāciju, SIA „Talsu ūdens” klientam jāaizpilda iesniegums, ko var atrast  un lejupielādēt šeit vai mājas lapas sadaļā “Veidlapas” (atrodama zem sadaļas “Pakalpojumi”). Iesniegums jānogādā SIA „Talsu ūdens” birojā Raiņa ielā 17, Talsos. Katru iesniegumu SIA „Talsu ūdens” abonentdaļa izskatīs individuāli, un kompensējamā summa tiks atrēķināta no klienta parāda vai pārskaitīta uz iesniegumā norādīto bankas kontu. Juridiskās personas pārrēķināšanu var pieprasīt trīs gadu laikā, bet privātpersonas – desmit gadu laikā, sākot no 2014.gada 5.jūnija.

Daļa klientu par patērēto ūdeni norēķinās nevis ar SIA „Talsu ūdeni”, bet ar savu apsaimniekotāju. Šobrīd uzņēmums sācis sarunas ar SIA “Talsu namsaimnieks” un SIA “Talsu ūdens”, lai vienotos par visērtāko veidu, kā tiks apstrādāti šo klientu iesniegumi.

Šeit var apskatīt shēmu, kā notiek abonentmaksas pārrēķina process

Dalies ar šo ziņu!