Jau otro gadu SIA “Talsu ūdens” klienti rēķinu saņemšanai un saziņai izmanto tiešsaistes vietni Bill.me. Par sadarbības gaitu un pakalpojuma lietošanu ārkārtējās situācijas laikā stāsta uzņēmuma valdes loceklis Igors Kude un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.
Bill.me sniedz iespēju lietotājam sekot līdzi savas mājsaimniecības uzturēšanas izmaksām, veikt rēķinu apmaksu, kontrolēt un noziņot patērētā ūdens daudzumu, kā arī pieņemt savlaicīgus lēmumus, pamatojoties uz informāciju no pakalpojuma sniedzēja. Piemēram, nodrošināt pietiekamu ūdens daudzumu uz ieplānoto ūdensapgādes sistēmas remontdarbu laiku. Vietne ir pieejama gan kā tiešsaistes vietne datorā vai planšetdatorā, gan kā mobilā lietotne.
“Mūsdienīgas tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platforma tika ieviesta, lai nodrošinātu mūsu klientiem ērtāku skaitītāju rādījumu paziņošanu un rēķinu saņemšanu, vienlaikus optimizējot uzņēmuma darba procesus un palielinot kapacitāti. Galvenie uzlabojumi − esošo risinājumu papildināšana ar jaunākiem, ērtākiem un efektīvākiem instrumentiem – mūsdienīgo tiešsaistes vietni un mobilo lietotni,” stāsta SIA “Talsu ūdens” valdes loceklis Igors Kude.
Kā vienu no lielākajiem sasniegumiem Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva uzsver plašu vietnes piedāvāto risinājumu klāstu: “Liels izaicinājums bija izveidot vietni, kas būtu noderīga lielākajai daļai lietotāju, jo nav iespējams izveidot vienotu rīku, kas derētu absolūti visiem. Sadarbībā ar dažādu nozaru pārstāvjiem mums izdevās iestrādāt Bill.me vietnē visas nepieciešamās funkcionālās iespējas, un lielākā daļa no tām ir bezmaksas. Ņemot vērā, cik ilgs laiks iepriekš bija nepieciešams, lai pieņemtu un apstrādātu skaitītāju rādījumus, mēs izveidojām atsevišķu sadaļu, kurā klients var ērti un ātri noziņot rādījumus. Uzskatu, ka ikvienam lietotājam jāizvērtē, kā jau esošās tehnoloģiskās iespējas izmantot savā labā visefektīvāk.”
“Esam gandarīti, ka ar platformas izstrādātāju bija panākta vienošanās par pakalpojuma bezmaksas pieslēgšanu, izmantošanu un integrāciju mūsu grāmatvedības programmā. Tas nozīmē, ka uzņēmums un klienti izmanto jaunākās paaudzes tehnoloģijas risinājumu, neieguldot savus līdzekļus,” saka I. Kude.
“Ne mazāk svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu rēķiniem, mēs visi kopā saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu. Rūpējoties par nākotni un dabai draudzīgo tehnoloģiju izmantošanu, Bill.me sadarbības partneru vārdā 2020. gadā tika iestādītas 2020 egles,” teica A. Dudareva.
Situācija ar Covid-19 ir pierādījusi, ka komunālajiem uzņēmumiem ir jābūt vienkāršai un efektīvai norēķinu un saziņas sistēmai, kas spēj nodrošināt darbu un pakalpojumu sniegšanu klientiem arī attālināti. Tas ir būtiski efektīvam un produktīvam darbam nākotnē ikvienai saimnieciskās darbības struktūrai – uzņēmumam, biedrībai vai organizācijai, jo bezkontakta norēķini vai pakalpojumu īpatsvars tirgū būtiski pieaug un klienti to aktīvi izmanto.
“Jaunas sistēmas ieviešanas rezultātā SIA “Talsu ūdens” darbs ir kļuvis operatīvāks, efektīvāks un iedzīvotājiem pieejamāks, piemēram šobrīd, ārkārtējās situācijas laikā – skaitītāju rādījumu nodošana ir vienkārša, rēķinu saņemšana un to apmaksa – neizejot no mājas, pāris minūšu laikā,” norāda SIA “Talsu ūdens” valdes loceklis Igors Kude.
Iedrošinām klientus, kuri vēl pašreiz neizmanto Bill.me – reģistrēties. Klientam uz e-pasta adresi: info@talsuudens.lv jānosūta šāda informācija – vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Tad klientam e-pastā atnāk uzaicinājums reģistrēties Bill.me sistēmā.
Reģistrācija, rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir BEZ MAKSAS.