Kā es varu kļūt par SIA “Talsu ūdens” klientu?
Par SIA “Talsu ūdens” klientu var kļūt, noslēdzot līgumu ar pakalpojuma sniedzēju. Iesniegumu par līguma slēgšanu var izdrukāt šeit:
Iesnieguma veidlapa privātpersonai
Iesnieguma veidlapa juridiskai personai
Parakstītais iesniegums kopā ar nepieciešamajām dokumentu kopijām jānogādā SIA „Talsu ūdens” birojā Raiņa ielā 17, Talsos.
Kādi dokumenti nepieciešami līguma noslēgšanai?
- iesniegums līguma noslēgšanai;
- īpašuma tiesību vai lietojuma apliecinoši dokumenti (zemesgrāmata, nomas līgums u.c.);
- pilnvara, ja iesniegumu vai līgumu parakstīs pilnvarotā persona;
- nodošanas – pieņemšanas akts par ūdens patēriņa skaitītāju rādījumiem (vēlams).
Kas nepieciešams, lai pieslēgtos SIA “Talsu ūdens” ūdensvada un kanalizācijas tīkliem?
Lai pieslēgtos SIA “Talsu ūdens” ūdensvada un kanalizācijas tīkliem, klientam jāierodas SIA “Talsu ūdens” birojā, Raiņa ielā 17, Talsos, līdzi ņemot īpašumu apliecinošu dokumentu (zemesgrāmatu), īpašuma robežplānu, personu apliecinošu dokumentu vai uzņēmuma reģistrācijas apliecību. Jāaizpilda arī tehnisko noteikumu pieprasījuma iesniegums.
Kāds ir SIA “Talsu ūdens” biroja Raiņa ielā 17, Talsos darba laiks?
Biroja darba laiks:
no PIRMDIENAS līdz PIEKTDIENAI no 8.00 – 17.00,
KASE no 2020. gada 1. jūlija SLĒGTA
Visu diennakti iespējams saņemt informāciju pa vienoto tālruni 63222216.
Kā iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus?
Katram klientam, kurš noslēdzis līgumu ar SIA “Talsu ūdens”, skaitītāju rādījumi jāziņo katru mēnesi no 25. datuma līdz katra mēneša pēdējai dienai, ja arī ūdens patēriņš NAV bijis. To var izdarīt www.talsuudens.lv, lapas kreisajā malā uzklikšķinot uz sadaļu „Ūdens skaitītāju rādījumi” Bill.me.
Nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus var arī, zvanot pa tālruni 63222216 vai nosūtot uz e-pastu info@talsuudens.lv. Jānorāda vārds, uzvārds vai uzņēmuma nosaukums, līguma numurs, skaitītāja rādījums un datums, kad tas nolasīts.
Kā norēķināties par pakalpojumiem?
Samaksu par SIA “Talsu ūdens” sniegtajiem pakalpojumiem var veikt:
- elektroniski internetbankā (norādot precīzu rēķina numuru),
- Swedbankas un SEB bankas klientiem internetbankā pievienojoties E-rēķinu sistēmai,
- Bill.me norēķinu sistēmā;
- lielveikala MAXIMA veikalos pie kases, līdzi ņemot rēķinu drukātā formā, lai var nolasīt svītrkodu (komisijas maksa 0,50 EUR);
- vietējā pasta nodaļā:
- pārskaitījums no PNS konta, līdzi ņemot rēķinu drukātā formā (komisijas maksa EUR 1,00).
- pārskaitījums skaidrā naudā, līdzi ņemot rēķinu drukātā formā (komisijas maksa EUR 3,50).
- Klientiem, kuri rēķinus saņēma pilsētu un pagasta pārvalžu kasēs, rēķinu saņemšanas un apmaksas kārtība nemainās.
A/S „Swedbank” | LV54HABA0551020746181 | |
A/S „SEB banka” | LV71UNLA0028700609011 | |
A/S “Citadele banka” | LV41PARX0019031110001 | |
Saņēmējs: |
SIA „Talsu ūdens” LV49003000076 Raiņa iela 17, Talsi, LV – 3201 |
Ko darīt, ja mainās objekta vai ēkas īpašnieks?
Ja mainās objekta vai ēkas īpašnieks vai apsaimniekotājs, iepriekšējam klientam viena mēneša laikā par to jāinformē SIA “Talsu ūdens” un savstarpēji ar jauno īpašnieku vai apsaimniekotāju jāsastāda nodošanas – pieņemšanas akts, kurā minēts SIA “Talsu ūdens” ūdens patēriņa skaitītāja numurs un rādījums pārņemšanas datumā. Jaunais īpašnieks vai apsaimniekotājs iesniedz SIA “Talsu ūdens” aizpildītu iesnieguma veidlapu līguma noslēgšanai un visu nepieciešamo dokumentu kopijas.
Vai es varu dzert ūdeni „no krāna”?
Uzdod arī savu jautājumu, rakstot uz e-pastu info@talsuudens.lv.