Pakalpojumu, kuru novērtē un izmanto aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju, tagad saviem klientiem piedāvā arī SIA “Talsu ūdens”. Uzņēmuma klienti e-rēķiniem var pieteikties un saņemt savā “Swedbank” internetbankā, kur tos varēs uzreiz apmaksāt ar pāris klikšķiem vai arī pieslēgt rēķinu automātisku apmaksu. Šis pakalpojums rēķinu maksātājiem ir bez maksas.
“Swedbank” Naudas pārvaldības daļas vadītāja Beāte Krauze skaidro, ka šis pakalpojums kļūst aizvien populārāks visā Latvijā un radīts klientu ērtībai, jo tas nodrošina iespēju klientiem vienuviet saņemt un apmaksāt rēķinus, izmantojot internebankas pakalpojumus: “Es esmu pārliecināta, ka arī Talsu privātmāju īpašnieki novērtēs šo jauno iespēju un par ūdeni norēķināsies tieši ar e-rēķinu palīdzību, jo arvien mazāk nepieciešamības būs meklēt rēķinus dažādās vietnēs, turklāt būs mazāk iespēju kļūdīties vai nokavēt maksājumus”.
SIA “Talsu ūdens” valdes loceklis Igors Kude teic: “Attīstoties pakalpojumiem un palielinoties dažādām tehnoloģiskām iespējām, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi domāt mūsdienīgi un arī atbildīgi izturēties pret saviem klientiem. Tieši tādēļ SIA “Talsu ūdens”, saprotot to, ka šī brīža steidzīgajā pasaulē nekas nav lielākā vērtē par laiku, nolēma piedāvāt iespēju saviem klientiem saņemtos pakalpojumus apmaksāt, izmantojot e-rēķinu priekšrocības. Tas būs ne tikai ieguvums pakalpojumu saņēmējiem, kas nu norēķināties varēs daudz ātrāk un ērtāk, bet pozitīvu devumu jutīs arī pats uzņēmums. SIA “Talsu ūdens” mērķtiecīgi virzās uz apkalpes zonas paplašināšanu, tādēļ, domājot par labu finanšu pārvaldību, ir svarīgi atvieglot dzīvi gan uzņēmuma darbiniekiem, gan arī tā klientiem. Šis ir viens no soļiem uz priekšu.”
Visā Latvijā e-rēķinus saviem klientiem nodrošina 55 uzņēmumi, kas kopumā ik mēnesi izsūta vairāk nekā 275 000 e-rēķinu. No visiem minētajiem uzņēmumiem rēķinus tieši par komunālajiem pakalpojumiem saviem klientiem nosūta 24 uzņēmumi.